روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
                                                                                                                                                                
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail روانشناس خوب در مشهد  درمان انزال زودرس  استفاده از کرم ها  مانند ژل ليدوكابين ۲% و كرم پريلو كابين ۲.۵% و ژل ۲% ليدوكابين  استفاده از كاندوم و عدم استفاده از اسپری بیحس کننده   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد از یادگار پرستی جنسی بیشتر بدانید یعنی داشتن تمایلات جنسی نسبت به بخش‌هایی از بدن برای رسیدن به لذت جنسی یا اقلام غیر زنده مانند لباس زیر، جوراب ساق بلند ، چکمه ، کفش و غیره ی که ممکن است فرد به واسطه آنها تحریک می شود   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد پیشگیری و درمان بیماریهای مقاربتی ادرار کردن بعد هر رابطه استفاده بلافاصله از اب و صابون استفاده از کاندوم  عدم رابطه در زمان پریودی  
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد ناراحتی در زن و مرد متفاوت است مردان به سرزنش اطرافیانشان گرایش دارند و زنان به خود سرزنشی مردان بدبین و گارد گرفته می شوند و زنان حالت دلواپسی و ترس دارند...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد درمان دردهای پریودی کاهش دادن استرس عدم مصرف مواد کافئین دار مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر ماساژ درمانی
Thumbnail بهترین روانشناس در مشهد درمان منفی نگری لیستی از صفات مثبت خود تهیه کرده و آنها راتقویت کنید . افکار خود را متوجه جنبه های مثبت زندگی کنید . از افراد منفی نگر و موقعیت هایی که موجب ایجاد افکار منفی می شوند دوری کنید.  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد وقتی رابطه  برایت رنج آور است تا اینکه لذت بخش باشد ! وقتی برای خوشایندت از طرف مقابل می خواهی برایت تغییر کند! زمانی که دنبال توجیه رفتار او هستی !  

بهترین دکتر روانشناس مشهد 09154433487

بهترین دکتر روانشناس مشهد

درمان دردهای پریودی

کاهش دادن استرس

عدم مصرف مواد کافئین دار

مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر

ماساژ درمانی

بهترین دکتر روانشناس مشهد

بهترین دکتر روانشناس مشهد 09154433487

درمان دردهای پریودی

استرس یکی از عواملی است که باعث به عقب افتادن دوران پریودی می شود .

کورتیزول نوعی هورمون تنشی است که اگر زیاد شود باعث تنش در فرد می شود.

کورتیزول همچنان در سطح بالا باقی می‌ماند و در این زمان کورتیزول از سلول‌های عصبی، ماهیچه‌ای و استخوان‌ها برای تولید انرژی استفاده می‌کند.

همچنین منجر به افزایش وزن، خستگی، عصبانیت و احتمالاً پوکی استخوان می‌شود.

همان طور که میزان بالای کورتیزول خوب نیست، میزان کم آن نیز عوارض در پی دارد.

اگر فشار عصبی برای مدت طولانی همچنان  ادامه یابد، دیگر غدد فوق کلیه خسته شده و هورمون‌های تنشی (کورتیزولکاهش می یابد .

وقتی هورمونی تنشی از غده فوق کلیه به مدت طولانی ترشح شوند، این غدد خسته شده و باید استراحت کنند؛ و گرنه دچار افسردگی می‌شوند و بیماری‌هایی مثل افسردگی ، ورم،

ضعف سیستم ایمنی و ... بروز می‌کند.

افرادی که میزان کورتیزول خون شان پایین است، تمایل زیاد به شیرینی دارند، دچار افزایش وزن، حساسیت، تپش قلب، بی خوابی، افسردگی، خستگی، اشکال در حافظه، ناتوانی

در تمرکز، یائسگی زودرس و ناراحتی‌های عادت ماهیانه و ... می‌شوند.

خانم هایی که استرس دارند،در دوران عادت ماهانه نسبت به سایر خانم ها درد بیشتری دارند.

هر ماده‌ ای که بتواند ترشح پروستاگلاندین‌‌ ها را مهار کند، می‌ تواند سبب کاهش درد قاعدگی شود.

آگاه کردن همسر از این علائم و دلیل تغییر رفتارها و درک همسر، در کاهش این علائم، تأثیر زیادی دارد.

کاهش اضطراب و روش‌ های مثبت کنترل مثل توصیه‌ به شوهر برای اینکه به همسرش کمک کند، موجب بهتر شدن روحیه زنان می ‌شود.

با بالا رفتن سن عموماً شدت درد بیمار کمتر می‌شود و اغلب بعد از زایمان نیز بهبود پیدا می‌کند.

درمان درد قاعدگی

1- عدم مصرف مواد کافئین دار مثل چای ، قهوه ، نوشابه گاز دار و شکلات که منجر به عصبانیت و در نتیجه دردهای قاعدگی می گردند .

2- ورزش با افزایش اندورفین های کشنده های طبیعی درد، می تواند مسکن خوبی باشد.

چون باعث انبساط فکری بر مشکلات شده و درد را می کاهد.

3- مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر

4- استفاده از کیسه آب داغ و تشک حرارتی در شکم برای کاهش درد مؤثر است.

 5- همچنین ماساژ درمانی می تواند بسیار اثرگذار باشد.

می‌ توانید با ماساژدادن شکم ، از درد بکاهید، گرم کردن شکم گاهی درد را تسکین می‌ دهد.

6-مصرف آب سیب و کرفس

7- مصرف چای سبز حاوی آمینو اسید ال تیانین است که تولید امواج مغزی آلفا را در مغز افزایش می دهد و این امواج به نوبه خود منجر به کاهش استرس ، افزایش آرامش، بهبود

تمرکز و هوشیاری ذهنی می شود.

8- شیر

9- نوشیدن آب کافی در فصول گرم با آرام کردن اعصاب از استرس پیشگیری می کند

10-بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد.

بابونه به شل شدن عضلات ، رفع اضطراب و خواب بهتر کمک می کند.

11-اسید آمینه نیز نقش مهمی را در تولید گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) که یک انتقال دهنده عصبی است و باعث ریلکس شدن انسان می شود، ایفا می نماید.

مشاوره رایگان روان شناسی   مشاوره حضوری روان شناسی در مشهد   مشاوره تلفنی روان شناسی

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!