روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
                                                                                                                                                                
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail بهترین روانشناس مشهد  اثرتنبیه کردن کودک چیست ؟ ترسو ، بزدل و گوشه گیر می شوند.  فرار از خانه - الگو گرفتن از رفتار پدر و مادر دچار تنفر و خشم سرکوب شده می شود که هر زمان  چشم والدین خود را دور می بیند همان کار را انجام می دهد.  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد افسردگی خندان چیست ؟ به ظاهر فرد می تواند راه برود ، صحبت کند و بخندد ولی خشنود نیست  آنها افرادی هستند که از تغییر خلق خود بی اطلاع اند و هرگز تفاوت بین احساسات خود در هر روز را متوجه نمی شوند  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد درمان دلزدگی زناشویی   تازه نگه داشتن رابطه - توقع هایتان را منطقی و منصفانه کنید باور اینکه می توانید از همسر امروزتان ، انسان دیگری خلق کنید کاملاً اشتباه است همچنین باور نداشته باشیم که همسرمان ذهنمان را بخواند باید خودمان نیازهایمان را به زبان بیاوریم  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد باید نبایدهای زندگی مشترک زمانی که در مورد رفتار همسرتان صحبت می کنید از کلمات همیشهو هیچ وقت کمتر استفاده کنید .  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد درمان اضطراب جدایی کودک درک و پذیرفتن و عدم سرزنش او به دلیل جمع گریزی  عدم مقایسه کودکتان با سایر بچه های دیگر بدون اطلاع کودک او را یک دفعه رها نکنید و تنها نگذارید   بهترین روانشناس مشهد 09154433487 اضطراب جدایی در کودک چیست ؟ اضطراب...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد درمان ترس چگونه بر ترس خود غلبه کنیم؟ اولین گام پذیرش ترس دومین گام شناسایی ترس سومین گام تسلیم شدن در برابر ترس چهارمین گام یادداشت مزایای غلبه بر ترس پنجمین گام استفاده از تجربیات موفق گذشته...
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد اگر همسر افسرده ای دارید با او به این گونه رفتار کنید   از بحث با او بپرهیزید توقع نداشته باشید کارها درست را انجام دهد چون افراد افسرده درطی روز انرژی کمی دارند ارتباط تان را با دوستان و نزدیکان قطع نکنید و تفریح را از یاد نبرید
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد بهترین رفتار با همسر در حالت استرسچیست؟ کم گویی - اجتناب از انتقاد - عدم نصیحت - حرف یکدیگر را قطع نکنید - از گذشته حرفی نزنید و روی مشکل فعلی متمرکز شوید  

بهترین روانشناس مشهد 09154433487

بهترین روانشناس مشهد 

درمان قطعی خشم

خشم چیزی نیست جز حمله ناگهانی آدرنالین به رگهای خونی ما .

در صورتیکه محیطی که در آن خشم به وجود آمده است را تغییر دهید می توانید این تزریق آدرنالین را به راحتی کنترل نمایید .

بهترین روانشناس مشهد 

بهترین روانشناس مشهد 09154433487

خشم چیزی نیست جز حمله ناگهانی آدرنالین به رگهای خونی ما .

در صورتیکه محیطی که در آن خشم به وجود آمده است را تغییر دهید می توانید این تزریق آدرنالین را به راحتی کنترل نمایید .

اگر مدام عصبانی می شوید، باید در انتظار بیماری هایی مثل قند خون و افزایش فشار باشید.

راههای کنترل خشم 

اولین راهکار برخورد مناسب ما با خشم است بصورت زیر :

اول پذیرش : یعنی بپذیریم و آن را انکار و سرکوب نکنیم 

دوم خشم خود را تمدید کنید : به آن زمان بدهیم تا بتوانیم آن را بررسی کنیم .

می توانیم با چند دقیقه تنفس عمیق و نوشیدن لیوانی آب یا پیاده روی یا موسیقی به تمدید خشم کمک کرد .

سوم ابراز خشم است : ناراحتی خود را با شخصی که از او عصبانی شده ایم در میان بگذاریم.

خشمگین شدن , انتقام خطاهای دیگران را از خود گرفتن است.

برای اینکار لازم است چهارم نفس عمیقی بکشید سپس با خطی درشت آن راروی کاغذ بنویسید .

و تا 4 بشمارید و در نهایت نفس خود را بیرون بدهید و تا 8 بشمارید. این تمرین را حداقل 4 بار تکرار کنید. در کنار نفس عمیق ، شمردن تا 10 هم توصیه می شود .

 پنجم سعی کنید به آن اهمیت ندهید . یعنی خشم را مهم جلوه ندهید زیرا با فریاد زدن و حتی کوبیدن در نمی توانید به خشمتان غلبه کنید .

سعی کنید خشم را مانند یک ابر تجسم کنید . یعنی خشم الان اینجاست و همزمان و به سرعت در حال حرکت و گذر است.

ششم  توصیف موقعیتی که خشمگین شدید .

هفتم نوشتن فکرهایی که به ذهنتان می‌آید و آن را در سرتان تکرار می‌کنید بنویسید.

هشتم بررسی احتمال و میزان نادرستی این افکار .

نهم پیدا کردن راه حل ممکن .

دهم نتیجه اقدامم چه شد. اگر به نتیجه رسید چه منافعی برای من و دیگری داشت.

برای اینکار می توانید با دوستتان گفتگو کنید .

یازدهم یا پیاده روی کنید زیرا باعث کاهش، هورمون استرس می شودو هورمون اندروفین یا همان هورمون شادی آزاد می شود. 

دوازدهم مراقبه و تعمق کنید یعنی چشم ها را ببندید و سپس آگاهانه بر روی تنفس خود متمرکز شوید و بکوشید تا از افکار خود خارج نشوید.

اینکار در روز به مدت 10 دقیقه تمرین کنید تا بتوانید ذهن تان را هنگام عصبانیت شدید در عرض چند ثانیه آرام کنید.

سیزدهم می توانید از یک وسیله ای مثل مکیدن آب نبات زنجبیلی یا یک گاز زدن فلفل قرمز

چهاردهم خنده نیز میزان استرس را کم می کند، و از فشار خون می کاهد و نیروهای دفاعی بدن را قوی تر می کند.

پانزدهم هیچ گاه خود را با دیگران مقایسه نکنید.

اگر از موقعیت فعلی تان ناراضی هستید آستین تان را بالا بزنید و کمی اوضاع را تغییر دهید و بیشتر به فکر خود باشید.

شانزدهم به مانترا بیاندیشید .

مانترا به تعادل ذهنی کمک می کند و از این طریق باعث می شود عصبانیت ما سریع تر فروکش کند یا دیرتر ظاهر شود.

در حقیقت مانترا مجموعه ای از کلمات و آواهایی است که با لحن خاص و به دفعات تکرار می شوند و به آن دلیل که مانترا تاثیر مثبتی بر جسم و روح می گذارد،

در مراقبه کاربرد دارد .

در مواقع خشم با جملاتی نظیر «آن ارزش ندارد»، «من کاملا آرام هستم»، مانترا را در خود ایجاد کنید و خود را از خشم برهانید.

برای مشاوره روانشناسی نیز می توانید با مرکز مشاوره رویا و شماره 09154433487 تماس بگیرید .

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!