روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
                                                                                                                                                                
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail روانشناس خوب در مشهد  درمان انزال زودرس  استفاده از کرم ها  مانند ژل ليدوكابين ۲% و كرم پريلو كابين ۲.۵% و ژل ۲% ليدوكابين  استفاده از كاندوم و عدم استفاده از اسپری بیحس کننده   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد از یادگار پرستی جنسی بیشتر بدانید یعنی داشتن تمایلات جنسی نسبت به بخش‌هایی از بدن برای رسیدن به لذت جنسی یا اقلام غیر زنده مانند لباس زیر، جوراب ساق بلند ، چکمه ، کفش و غیره ی که ممکن است فرد به واسطه آنها تحریک می شود   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد پیشگیری و درمان بیماریهای مقاربتی ادرار کردن بعد هر رابطه استفاده بلافاصله از اب و صابون استفاده از کاندوم  عدم رابطه در زمان پریودی  
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد ناراحتی در زن و مرد متفاوت است مردان به سرزنش اطرافیانشان گرایش دارند و زنان به خود سرزنشی مردان بدبین و گارد گرفته می شوند و زنان حالت دلواپسی و ترس دارند...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد درمان دردهای پریودی کاهش دادن استرس عدم مصرف مواد کافئین دار مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر ماساژ درمانی
Thumbnail بهترین روانشناس در مشهد درمان منفی نگری لیستی از صفات مثبت خود تهیه کرده و آنها راتقویت کنید . افکار خود را متوجه جنبه های مثبت زندگی کنید . از افراد منفی نگر و موقعیت هایی که موجب ایجاد افکار منفی می شوند دوری کنید.  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد وقتی رابطه  برایت رنج آور است تا اینکه لذت بخش باشد ! وقتی برای خوشایندت از طرف مقابل می خواهی برایت تغییر کند! زمانی که دنبال توجیه رفتار او هستی !  

دکتر روانشناس خانم در مشهد 09154433487

دکتر روانشناس خانم در مشهد

درمان وسواس شدید

کاهش اضطراب - بالا بردن اعتمادبه‌نفس -رفع احساس حقارت -یادآوردی موفقیت‌ها

دکتر روانشناس خانم در مشهد 

دکتر روانشناس خانم در مشهد 09154433487

1 - پیاده‌روی

2 - بالا بردن اعتمادبه‌نفس

3 - انجام مدیتیشن‌های روزانه

4 - ورزش

5 - تکنیک غرقه‌سازی: مثلا بصورت عمد لباسی رانجس ‌کنیم و بپوشیم . آن‌ وقت بگوییم «دیدی طوری نشد؟» پس از آن، به خود یک امتیاز بدهیم که «من توانستم.» وقتی تعداد این امتیازات در طول روز یا هفته زیاد شد، برای خود یک هدیه بخریم و جایی در معرض دید قراردهیم تا همیشه یادمان باشد که ما توانستیم و به همین شکل، ادامه دهیم .

 6 - تکنیک حساسیت‌زدایی: هر بار که برای نمونه نیاز به شستن داشتیم، چند ثانیه صبر ‌کنیم بعد انجام می‌دهیم بعد می‌گوییم: «توانستم آن را 3 ثانیه به تعویق بیندازم.» سپس سعی‌می‌کنیم این زمان را طولانی‌تر کنیم.سپس بعد از مدتی، کنترل امور را به‌دست می گیریم .

7 - استفاده از شیوه‌ی تداعی: بیرون ریختن خاطرات تلخ  کودکی که باعث این نوع بیماری شده است .

8 - خواب: چون وسواس بر اثر احساس ناامنی و اضطراب پدیدمی‌آید، خوابیدن می‌تواند عامل آرامش‌بخشی باشد و بسیاری از ناراحتی‌ها را تخفیف دهد.

9 - انجام مراسم دینی و مذهبی: انجام عبادت‌ها و گفتن ذکر، در از بین بردن غیرارگانیک‌های منفی، بسیار مؤثر است.

10 - رفع تعارضات روانی : ناشی از فقرها، بی‌عدالتی‌ها ،محرومیت‌ها، و تبعیض‌هاست.

11 - خود را به‌ کاری مفید، مثمرثمر و خیر، مشغول کردن

12 - تنگ کردن وقت: مثلا اگر قبلاً ۴۵دقیقه حمام می‌کردیم، حال سعی‌‌کنیم در ۴۰دقیقه حمام کنیم و کم‌کم این زمان را نیز کاهش دهیم.

13 - رفع احساس حقارت: به‌یادآوری موفقیت‌ها، نعمت‌ها و خوشبختی‌های خود، باید بدانیم که هیچ‌کس، حقیر نیست زیرا روح خداوند در همه‌ی ما وجود دارد به‌دنبال امتیازی در خود باشیم که دیگران ندارند تا احساس حقارت در ما بشکند.

14 - مسافرت : تغییر آب‌وهوا و حتی تغییر فشار جو و شرایط اقلیمی

15 آرامش : باید محیطی دور از اغتشاش برای فرد بیمار فراهم گردد و محیطی که در آن به او عشق، محبت و تأیید و احترام داده شود.

16 - دیدن دیگران چگونه زندگی می‌کنند.(همه‌ی آنان اشتباه نمی‌کنند، پس من اشتباه می‌کنم)

17 - دوری از تنهایی و بودن با جمع

 18 - ضبط کردن، نوشتن افکار: دوباره شنیدن و یا خواندن آن‌ها، بی‌معنی بودن آن‌ها را بهتر آشکار می‌سازد.

19 - ‌یادآوردی موفقیت‌ها : تردید و وسواس را می کاهد .

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

 

 

 

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!