"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

مشاور روانشناسی در مشهد

ده رازمهم برای روان صحبت کردن


آرام و آهسته صحبت کنید - آواز بخوانید - از عصبانی شدن پرهیز کنید - بلند صحبت نکنید

 مشاور روانشناسی در مشهد

مشاور روانشناسی در مشهد  09154433487

 

آیا وقتی از شما میخواهند جلوی دیگران صحبت کنید مضطرب و دچار تنش میشوید؟

آیا وقتی قصد دارید چیزی را برای دیگران توضیح دهید، در بیان روان کلمات مشکل دارید و احساس میکنید گفتارتان روان نیست .

 اگر پاسخ مثبت است آرام باشید؛ شما می توانید در مرحله اول با مراجعه به یک آسیب شناس گفتار و زبان به یک گفتار روان و راحت برسید اما راه حل های ساده ای هم وجود دارد

که مناسبند که در زیر به آنها اشاره شده است .

 ده راهکار ساده برای روان صحبت کردن

آرام و آهسته صحبت کنید. از عجله کردن در صحبت کردن خود پرهیز کنید.

معمولی، طبیعی و آرام نفس بکشید؛ طوری که موقع صحبت کردن نفس کم نیاورید.

صدایی با فرکانس بالا یا تو دماغی ممکن است شما را عصبی یا نامطمئن نشان دهد. به کیفیت و آهنگ صدای خود اهمیت دهید.

تمرین کنید، تمرین بیشتر باعث میشود کامل شوید یا حداقل بهبود پیدا کنید.

آواز بخوانید. می توانید حتی زیر دوش نیز از صدای مناسب استفاده کنید همچنین می توانید از هوا، تنفس، تلفظ شمرده نیزسرعت گفتارخود را افزایش دهید .

نباید از خودتان انتظار داشته باشید که صحبت کردن روان و آسان را طی یک روز یاد بگیرید صبور باشید.

تمرین صحبت کردن در برابر دیگران را تمرین کنید.

با کسب تجربه های بیشتری از صحبت کردن در محضر عموم به بهبود مهارت های سخنرانی و آسان و روان تر شدن صحبت کردنتان کمک فراوانی خواهید کرد.

شروع آرام در حین صحبت کردن باعث آرام تر شدن چین های صوتی تان خواهد شد. آرام شروع به صحبت کنید.

زمانی که اعتماد به نفس کافی به دست آوردید، میتوانید به آرامی سرعت خود را افزایش دهید.

پرهیز از عصبانیت .عصبانیت خود را به قدرت و هیجان در صحبت هایتان در مقابل جمع تبدیل نمایید.

عصبانیت در موقع صحبت کردن معمولا ناشی از کمبود اعتماد به نفس است .

آدرنالین اضافه شده به جریان خون در موقع عصبانیت تبدیل به شور و شوق برای کاهش استرس ، استفاده نمایید.

آگاهی از اینکه مردم در اطراف شما چگونه صحبت میکنند، میتواند به شما کمک کند تا حدس بزنید روانی گفتار شما خوب است یا شاید اندکی نیاز به بهبود دارد.

چشم و گوش هایتان را باز نگهدارید.  به تفاوت ها در الگوها و آهنگ های صحبت کردن دقت کنید.

 در پایان

اگر حس میکنید در بیان چند کلمه خاص مشکل دارید، فقط همان کلمات را تمرین کنید تا زمانی که بتوانید آنها را به خوبی بیان کنید.

بهترین راه برای رسیدن به یک گفتار روان ، میتواند اختصاص دادن وقتی معین برای تمرین روزانه تعدادی از مراحل گفته شده باشد.

به خودتان اعتماد داشته باشید. با تمرین مکرر گفتارتان به نرمی و روانی ابریشم خواهد شد.

همچنین مراجعه به یک آسیب شناس گفتار و زبان میتواند بهترین راه برای درمان کامل و ریشه ای ناروانی گفتار شما باشد و با انجام کامل روند گفتاردرمانی، میتوانید یک گفتار

کاملا روان و بی نقص را تجربه کنید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

لوگوها  و نماد اعتماد سایت

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zarinpal

گالری تصاویر

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

روان شناسی سکس     روان شناسی سکس     روان شناسی سکس

روان شناسی سکس     روان شناسی سکس     روان شناسی سکس

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Twitter   RSS   GooglePlus   Youtube

Aparat Instagram  Telegram    Facebook

لوگوی روان شناسی جنسی  Sexual Psychology Scientific - Copyright © 2012-2019

  All rights reserved

 

Design By : Roya Computer Clinic

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!