روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
                                                                                                                                                                
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail روانشناس خوب در مشهد  درمان انزال زودرس  استفاده از کرم ها  مانند ژل ليدوكابين ۲% و كرم پريلو كابين ۲.۵% و ژل ۲% ليدوكابين  استفاده از كاندوم و عدم استفاده از اسپری بیحس کننده   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد از یادگار پرستی جنسی بیشتر بدانید یعنی داشتن تمایلات جنسی نسبت به بخش‌هایی از بدن برای رسیدن به لذت جنسی یا اقلام غیر زنده مانند لباس زیر، جوراب ساق بلند ، چکمه ، کفش و غیره ی که ممکن است فرد به واسطه آنها تحریک می شود   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد پیشگیری و درمان بیماریهای مقاربتی ادرار کردن بعد هر رابطه استفاده بلافاصله از اب و صابون استفاده از کاندوم  عدم رابطه در زمان پریودی  
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد ناراحتی در زن و مرد متفاوت است مردان به سرزنش اطرافیانشان گرایش دارند و زنان به خود سرزنشی مردان بدبین و گارد گرفته می شوند و زنان حالت دلواپسی و ترس دارند...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد درمان دردهای پریودی کاهش دادن استرس عدم مصرف مواد کافئین دار مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر ماساژ درمانی
Thumbnail بهترین روانشناس در مشهد درمان منفی نگری لیستی از صفات مثبت خود تهیه کرده و آنها راتقویت کنید . افکار خود را متوجه جنبه های مثبت زندگی کنید . از افراد منفی نگر و موقعیت هایی که موجب ایجاد افکار منفی می شوند دوری کنید.  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد وقتی رابطه  برایت رنج آور است تا اینکه لذت بخش باشد ! وقتی برای خوشایندت از طرف مقابل می خواهی برایت تغییر کند! زمانی که دنبال توجیه رفتار او هستی !  

مشاور روانشناسی در مشهد 09154433487

مشاور روانشناسی در مشهد

ده رازمهم برای روان صحبت کردن


آرام و آهسته صحبت کنید - آواز بخوانید - از عصبانی شدن پرهیز کنید - بلند صحبت نکنید

 مشاور روانشناسی در مشهد

مشاور روانشناسی در مشهد  09154433487

 

آیا وقتی از شما میخواهند جلوی دیگران صحبت کنید مضطرب و دچار تنش میشوید؟

آیا وقتی قصد دارید چیزی را برای دیگران توضیح دهید، در بیان روان کلمات مشکل دارید و احساس میکنید گفتارتان روان نیست .

 اگر پاسخ مثبت است آرام باشید؛ شما می توانید در مرحله اول با مراجعه به یک آسیب شناس گفتار و زبان به یک گفتار روان و راحت برسید اما راه حل های ساده ای هم وجود دارد

که مناسبند که در زیر به آنها اشاره شده است .

 ده راهکار ساده برای روان صحبت کردن

آرام و آهسته صحبت کنید. از عجله کردن در صحبت کردن خود پرهیز کنید.

معمولی، طبیعی و آرام نفس بکشید؛ طوری که موقع صحبت کردن نفس کم نیاورید.

صدایی با فرکانس بالا یا تو دماغی ممکن است شما را عصبی یا نامطمئن نشان دهد. به کیفیت و آهنگ صدای خود اهمیت دهید.

تمرین کنید، تمرین بیشتر باعث میشود کامل شوید یا حداقل بهبود پیدا کنید.

آواز بخوانید. می توانید حتی زیر دوش نیز از صدای مناسب استفاده کنید همچنین می توانید از هوا، تنفس، تلفظ شمرده نیزسرعت گفتارخود را افزایش دهید .

نباید از خودتان انتظار داشته باشید که صحبت کردن روان و آسان را طی یک روز یاد بگیرید صبور باشید.

تمرین صحبت کردن در برابر دیگران را تمرین کنید.

با کسب تجربه های بیشتری از صحبت کردن در محضر عموم به بهبود مهارت های سخنرانی و آسان و روان تر شدن صحبت کردنتان کمک فراوانی خواهید کرد.

شروع آرام در حین صحبت کردن باعث آرام تر شدن چین های صوتی تان خواهد شد. آرام شروع به صحبت کنید.

زمانی که اعتماد به نفس کافی به دست آوردید، میتوانید به آرامی سرعت خود را افزایش دهید.

پرهیز از عصبانیت .عصبانیت خود را به قدرت و هیجان در صحبت هایتان در مقابل جمع تبدیل نمایید.

عصبانیت در موقع صحبت کردن معمولا ناشی از کمبود اعتماد به نفس است .

آدرنالین اضافه شده به جریان خون در موقع عصبانیت تبدیل به شور و شوق برای کاهش استرس ، استفاده نمایید.

آگاهی از اینکه مردم در اطراف شما چگونه صحبت میکنند، میتواند به شما کمک کند تا حدس بزنید روانی گفتار شما خوب است یا شاید اندکی نیاز به بهبود دارد.

چشم و گوش هایتان را باز نگهدارید.  به تفاوت ها در الگوها و آهنگ های صحبت کردن دقت کنید.

 در پایان

اگر حس میکنید در بیان چند کلمه خاص مشکل دارید، فقط همان کلمات را تمرین کنید تا زمانی که بتوانید آنها را به خوبی بیان کنید.

بهترین راه برای رسیدن به یک گفتار روان ، میتواند اختصاص دادن وقتی معین برای تمرین روزانه تعدادی از مراحل گفته شده باشد.

به خودتان اعتماد داشته باشید. با تمرین مکرر گفتارتان به نرمی و روانی ابریشم خواهد شد.

همچنین مراجعه به یک آسیب شناس گفتار و زبان میتواند بهترین راه برای درمان کامل و ریشه ای ناروانی گفتار شما باشد و با انجام کامل روند گفتاردرمانی، میتوانید یک گفتار

کاملا روان و بی نقص را تجربه کنید.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

 

 

 

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!