روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
                                                                                                                                                                
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail روانشناس خوب در مشهد  درمان انزال زودرس  استفاده از کرم ها  مانند ژل ليدوكابين ۲% و كرم پريلو كابين ۲.۵% و ژل ۲% ليدوكابين  استفاده از كاندوم و عدم استفاده از اسپری بیحس کننده   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد از یادگار پرستی جنسی بیشتر بدانید یعنی داشتن تمایلات جنسی نسبت به بخش‌هایی از بدن برای رسیدن به لذت جنسی یا اقلام غیر زنده مانند لباس زیر، جوراب ساق بلند ، چکمه ، کفش و غیره ی که ممکن است فرد به واسطه آنها تحریک می شود   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد پیشگیری و درمان بیماریهای مقاربتی ادرار کردن بعد هر رابطه استفاده بلافاصله از اب و صابون استفاده از کاندوم  عدم رابطه در زمان پریودی  
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد ناراحتی در زن و مرد متفاوت است مردان به سرزنش اطرافیانشان گرایش دارند و زنان به خود سرزنشی مردان بدبین و گارد گرفته می شوند و زنان حالت دلواپسی و ترس دارند...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد درمان دردهای پریودی کاهش دادن استرس عدم مصرف مواد کافئین دار مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر ماساژ درمانی
Thumbnail بهترین روانشناس در مشهد درمان منفی نگری لیستی از صفات مثبت خود تهیه کرده و آنها راتقویت کنید . افکار خود را متوجه جنبه های مثبت زندگی کنید . از افراد منفی نگر و موقعیت هایی که موجب ایجاد افکار منفی می شوند دوری کنید.  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد وقتی رابطه  برایت رنج آور است تا اینکه لذت بخش باشد ! وقتی برای خوشایندت از طرف مقابل می خواهی برایت تغییر کند! زمانی که دنبال توجیه رفتار او هستی !  

لیست روانشناسان بالینی مشهد 09154433487

لیست روانشناسان بالینی مشهد

آموزش ریلکس کردن عضلات کگل

عضلات کف لگن (کگل) بین پاهای تان قرار گرفته است، و از جلو از استخوان شرمگاهی آغاز و از پشت تا پایه ستون فقرات تان ادمه می یابد.

این عضلات به شکل یک زنجیر هستند و ارگانهای لگنی شما را (شامل: رحم، مهبل (واژن)، روده و مثانه) در جای خود نگه می دارند.

 

لیست روانشناسان بالینی مشهد

عضلات کف لگن نقش حمایت از روده و مثانه را دارند، و به هنگام تخلیه مثانه تان امکان اِعمال کنترل بر خروج ادرار را به شما می دهند.

این عضلات به هنگام انقباض مثانه برای خروج ادرار، خود به حالت استراحت بر می گردند.

 

لیست روانشناسان بالینی مشهد  09154433487

با افزایش سن، عضلات کف لگن ضعیف تر می شود. در زنانی که بچه دار شده اند احتمالا این اندام در آن ها نسبت به دیگران ضعیف تر است.

تقویت عضلات کف لگن

عضلات لگنی ضعیف می تواند منجر به مشکلاتی مانند بی اختیاری ادرار و کاهش تحریک پذیری در حین فعالیت جنسی گردد. خطر افتادگی اندام لگنی نیز وجود دارد که طی آن یک یا دو اندام لگنی به سمت واژن برآمده و متورم می شود.

عدم کنترل بر استرس به نوعی به بی اختیاری ادرار منجر می شود که خروج مقدار کمی از ادرار در طول فعالیت جسمی را به دنبال دارد. انجام تمرینات کف لگن می تواند همزمان یا تقویت ماهیچه های لگنی به بهبود کنترل استرس بیانجامد. هم مردان و هم زنان می توانند ورزش های کف لگن را انجام دهند.

نحوه ی انجام تمرینات کف لگن

اگر به هنگام رفتن به دستشویی سعی کنید ادرار خود را نگه دارید آن گاه عضلات کف لگن خود را احساس خواهید کرد. با این حال، توصیه نمی شود که شما به طور منظم این عمل را انجام دهید چرا که استمرار در نگه داشتن ادرار می تواند به مثانه آسیب بزند. اگر فقط مي‌خواهيد درستي انجام آن را كنترل كنيد براي يك لحظه موقع ادرار كردن امتحان كنيد. يك راه ديگر براي اطمينان از اينكه عضلاتي را كه منقبض مي‌كند همان‌هايي هستند كه بايد باشند اين است كه انگشت را در درون مهبل قرار داده و عضلات را منقبض كنيد. اگر روي انگشتتان احساس فشار كرديد معلوم است كه ورزش را بصورت صحيح انجام مي‌دهيد. شكم و عضلات نشيمن نبايد هنگام انجام ورزش‌هاي كگل حركت كنند.

برای تقویت ماهیچه های کف لگن خود، در حالتی راحت بنشینید و عضلات را 10 تا 15 بار در هر حرکت منقبض و رها کنید. نفس خود را حبس کنید و همزمان عضلات شکم، باسن و ران خود را سفت و منقبض نمایید.

وقتی به انجام این تمرینات عادت کنید آن گاه می توانید فشار را برای چند ثانیه نگه دارید.، هر هفته می توانید فشارهای بیشتری را اضافه کنید اما مراقب باشید که بیش از حد این عمل را انجام نداده و حتما بین دوره های فشار و انقباض کمی استراحت کنید.

بعد از چند ماه، نتیچه را خواهید دید. بی اختیاری شما بهبود یافته، و علاوه بر این سطح تحریک در حین فعالیت جنسی در شما افزایش خواهد یافت. ممارست در انجام تمرینات حتی با وجود به دست آمدن نتیجه ی نسبی، ضروری است.

بارداری

اگر باردار هستید یا برای آن برنامه ریزی داشته اید، می توانید فورا این تمرینات را آغاز نمایید. این تمرینات خطر ابتلا به بی اختیاری ادرار را پس از تولد نوزاد کاهش می دهد.

فعالیت جنسی

علاوه بر بهبود علائم بی اختیاری ادرار، ماهیچه های کف لگن قوی می تواند به افزایش تحریک در هنگام رابطه جنسی و ارگاسم قوی تر در زنان منجر شود.

مردان

هم چنین ورزش های کف لگن می تواند به مردانی با مشکلاتی نظیر اختلال در نعوظ و بی اختیاری ادرار نیز کمک کند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

 

 

 

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!