روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
آدرس : مشهد - میدان هنرستان به سمت میدان هاشمیه - بین پیروزی 44 و 42 - پلاک 96 - طبقه اول - مرکز مشاوره روان شناسی هما
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail مشاور کودک خوب در مشهد چند نکته برای تربیت کودک مودب  فرزندت خیلی دروغ میگه ؟ چون بهش خیلی گیر میدی فرزندت ترسوست ؟ چون ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﯾﺸﻮ ﻣﯿﮑﻨﯽ...
Thumbnail مشاور خانم در مشهد شلیک 7 تیر به استرس پیش از امتحان !  برنامه ریزی کنید - استراحت کنید - خوابی راحت داشته باشید - ازتغذیه سالم استفاده کنید - دوری ازافکار منفی و مثبت اندیشی - حفظ آرامش...
Thumbnail بهترین روانشناس خانم در مشهد زنها فقط 7 چیز از شما می خواهند ! مهربانی - صداقت - درک  - توجه - قدرت فیزیکی و ذهنی - امنیت مالی و جانی - وفاداری بی قید و شرط   
Thumbnail بهترین روان شناس مشهد 10 فایده لبخند زدن اگر میخواهید موفق و زیبا باشید لبخند بزنید یک دقیقه خندیدن می تواند به بدن همان اندازه آرامش بدهد که چهل وپنج دقیقه درمانهای خاص آرامش بخش  ...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد  چگونه با افکار منفی مقابله کنیم ؟ 10 روز ، روزه فکری بگیرید - در ذهن خود و یا با صدای بلند به افکار منفی پیام ایست بدهید - فقط به راه حل مسایل فکر کنید نه به مسایل...
Thumbnail مشاور خانم در مشهد خداحافظی با زود رنجی بپذیریم معمولا مسائل بی‌اهمیتی ما را ناراحت‌ می‌کنند- منبع ناراحتی را کشف کنید - از ذهن خوانی پرهیز کنید - به نقاط مثبت توجه بیشتری کنید . مشاور خانم در مشهد 09154433487 دلیل زود رنجی و شکاکیت زیاد چیست ؟ خشکی در بدن منجربه حساس بودن و...
Thumbnail روانشناس خانم در مشهد خداحافظی با هفت باور سمی   1-باور اينكه قربانى هستيم 2- باور به اينكه اگر جاى فلانى بودم زندگى بهترى داشتم...
Thumbnail مشاوره خانواده خوب در مشهد  بهتراست بدانید که : یکی از بزرگترین اشتباهات زنانه در زندگی مشترک ، ایفای نقش مادرانه در قبال مرد است اولین قربانی چنین سوءرفتاری ، عشق خواهد بود . برای شوهرانتان همسری کنید نه مادری مشاوره خانواده خوب در مشهد09154433487 دعوا بین زوجین اجتناب‌ناپذیر است...

بهترین مشاور در مشهد - مشاوره شغلی 09154433487

بهترین مشاور در مشهد

تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش

زدن برچسب ویژه و خاص به مشتری و کالای خود - ارائه دادن محصولات در یک پکیج گاملاقرار به کمبودها که باعث پررنگ شدن نقاط قوت - دادن حق انتخاب و هدیه به مشتری

 بهترین مشاور در مشهد

تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش 09154433487

1-درابتدا لازم است بدانید که درخواست و انتظار مشتری از کسب و کارتان چیست . 

2-شناختن راهکارها و تکنیک‌های اثبات شده برای جذب مشتری .

3-با شناخت ظرافت‌های ذهن انسان و استفاده از روش‌های خلاقانه، به تعداد کسانی بیفزایید که به محصولات و خدمات شما پاسخ مثبت می‌دهند.

4-به مشتری کمک کنید "ترس تصمیم‌گیری" را پشت سر بگذارد.

5-آیا می دانستید که تغییری کوچک در کلمات، می‌تواند در نتیجۀ کار، تاثیری بزرگ داشته باشد.

6- پاسخ منفی مشتری هم مهم است و ما نباید فقط به دنبال فهمیدنِ انگیزه‌های او برای پاسخ مثبت باشیم .

7-وقتی که یک درخواستِ حداقلی داشته باشید، احتمال گرفتن پاسخ مثبت از مخاطب بیشتر است.

8-به مشتری و به کالای خود برچسب ویژه و خاص بزنید .

9- کل ارزش های محصول یا سرویس خود را در یک قالب مناسب بیان کنید.

10-محصول خود در یک پکیج کامل ارائه کنید .

خریدهای جداگانه باعث ایجاد نقاط درد جداگانه برای مشتری می‌شود.

اما خرید یک پکیج تنها یک نقطۀ درد را ایجاد می‌کند و در این حالت، حتی اگر قیمت آن خیلی بیشتر هم باشد، چندان مهم نیست .

11-- به جزئیات بها بدهید.

آیا خیال می‌کردید که کلمۀ کوچک بتواند تاثیر چنین بزرگی در جذب مشتری داشته باشد؟

 با این حساب، دیگر هیچ شکی وجود ندارد که وقتی هدف ما متقاعد کردن یک مشتری باشد که در خریدهای خود محافظه‌کار است، همه‌چیز به جزئیات برمی‌گردد.

12-اقرار به کمبودها باعث پر رنگ شدن نقاط قوت شما می‌شود.

در نهایت شرکت اول در نزد خوانندگان بسیار ارزشمندتر از شرکت دوم شناخته شد .

این یعنی وقتی عوامل و نیروهای خارجی را سرزنش می‌کنید (حتی اگر واقعاً حق با شما باشد)، مخاطبان شکّاک شما دلیلی دارند مبنی بر اینکه شما توانایی حل مشکل را ندارید.

 به علاوه این فرض هم برایشان وجود دارد که شما فقط بهانه‌تراشی می‌کنید.

در نتیجه اعتراف به اشتباهات می‌تواند در قضاوت مشتریان تاثیر داشته باشد و کاری کند که آنها بفهمند شما هنوز کنترل امور را در دست دارید و قرار نیست بابت مشکلات خود

بهانه بیاورید.

13-از حس فوریّت به درستی استفاده کنید.

ایجاد یک حس فوریت در متن، از روش های قدیمی برای جذب مشتری است.

14-به مشتری حق انتخاب بدهید .

عرضه کم، باعث تقاضای زیاد می‌شود .

شانس اینکه خوانندگانِ دومین بروشور (که حاوی اطلاعات مربوط به واکسن بود) برای پیشگیری از این بیماری کاری کنند، بسیار بیشتر از خوانندگان بروشور اول بود.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، 25% افراد بیشتری از این گروه، برای واکسینه‌شدن اقدام کردند.

ففط ایجاد حس فوریت کافی نیست. چرا که این حس فوریّت می‌تواند توسط ذهن مشتری بلوکه شود. شما باید یک راه‌حل مشخص هم در اختیار مشتری بگذارید.

15-کاری کنید که ذهن مشتری بلافاصله چراغانی شود.

منظور از رضایت آنی این است که ما همه تمایل داریم لذت را همین حالا و بدون کوچکترین مکثی تجربه کنیم.

16-زمانی مشتریان ما حس رضایت آنی را تجربه خواهند کرد، که بعد از خرید خود پاداش اینکار را دریافت کنند.

وقتی ذهن، درگیر صبر کردن برای چیزی باشد، کرتِکس جلویی مغز فعال است.

کلماتی همچون رایگان و جدید و سریع مهم اند .

17-یک رقیب (یا دشمن) برای خود بتراشید.

تحقیقات مربوطه نشان داده که اگر به دنبال مشتریان واقعاً وفادار هستید، داشتن یک دشمنِ مشخص امری ضروری است.

گروه‌هایی از آدم‌ها بسازد که به گروه فرضی خود وفاداری نشان دهند و با صراحت نسبت به افراد خارجی تعصب داشته باشند.

18-پای یک عقیده ارزشمند بایستید.

مشتریان ایده‌آل خود را هم وارد گروه مشخصی بکنید.

مردم دوست دارند در پیام یک برند، همراهش باشند. امابه شرط آنکه ارزش‌های آنها با این برند یکسان باشد.

19-وبلاگ خود را افزایش دهید.

20-نقش وکیل مدافعه شیطان را بازی کنید.

وقتی که افراد با کسی روبرو می‌شوند که واقعاً با نقطه نظر آنها مخالف است، تلاش می‌کنند تا نقطه نظرش را درک کنند.

21-مشتریان خود را همیشه مشتاق نگاه دارید.

اولین چیزی که باعث ایجاد وفاداری در مشتری می‌شود چیست؟

جواب این سوال، اصل اجتماعیِ عمل متقابل یعنی اینکه هر کس در مقابل چیزی که دریافت می‌کند، می‌خواهد چیزی هم ارائه بدهد.

22-ایجاد حس نیاز به عمل متقابل با غافلگیر کردن مشتریان.

یکی از بهترین راهکارها برای استفاده از این تکنیک، آن است که بعد از انجام خرید توسط مشتری، همچنان ارتباط خود را حفظ کنید و چیزی به عنوان هدیه به او بدهید.

مشتریان را با یک چیز کوچک غافلگیر کنید – حتی کوچکترین چیز هم تاثیرگذار خواهد بود.

اگر که محصول شما یک نرم‌افزار است، یک راهنمای رایگان برای آن می‌تواند واقعاً تاثیرگذار باشد.

23-به مشتری نشان دهید که قدر تجارت با او را می‌دانید.

نظرات (3)

  1. رضا

ممنونم از سایت عالی تون

 
  1. مهمان

خوبه

 

مشاوره تلگرامی رایگان 09154433487

 
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

 

 

 

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!