روان شناسی جنسی                 Clock.Icon

21:00 - 09:30  

  ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

Headphone.Icon

  09154433487

  تماس برای مشاوره تلگرامی رایگان


                
                                                                                                                                                                
"اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي كُلِّ سَاعَةٍ وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً حَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِيهَا طَوِيلا" * * * در مجموعه روانشناسی آرامش رویایی تكنیک های مناسب برای کاهش پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین مشاوره هاى فردى ، خانوادگى ، زوج درمانى و مشاورهء قبل از ازدواج ،سكس تراپى و ... در خدمت شما عزیزان هستیم

جدیدترین مقالات

Thumbnail روانشناس خوب در مشهد  درمان انزال زودرس  استفاده از کرم ها  مانند ژل ليدوكابين ۲% و كرم پريلو كابين ۲.۵% و ژل ۲% ليدوكابين  استفاده از كاندوم و عدم استفاده از اسپری بیحس کننده   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد از یادگار پرستی جنسی بیشتر بدانید یعنی داشتن تمایلات جنسی نسبت به بخش‌هایی از بدن برای رسیدن به لذت جنسی یا اقلام غیر زنده مانند لباس زیر، جوراب ساق بلند ، چکمه ، کفش و غیره ی که ممکن است فرد به واسطه آنها تحریک می شود   
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد پیشگیری و درمان بیماریهای مقاربتی ادرار کردن بعد هر رابطه استفاده بلافاصله از اب و صابون استفاده از کاندوم  عدم رابطه در زمان پریودی  
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد ناراحتی در زن و مرد متفاوت است مردان به سرزنش اطرافیانشان گرایش دارند و زنان به خود سرزنشی مردان بدبین و گارد گرفته می شوند و زنان حالت دلواپسی و ترس دارند...
Thumbnail بهترین دکتر روانشناس مشهد درمان دردهای پریودی کاهش دادن استرس عدم مصرف مواد کافئین دار مصرف پروتئین بیشتر، قند و نمک کمتر ماساژ درمانی
Thumbnail بهترین روانشناس در مشهد درمان منفی نگری لیستی از صفات مثبت خود تهیه کرده و آنها راتقویت کنید . افکار خود را متوجه جنبه های مثبت زندگی کنید . از افراد منفی نگر و موقعیت هایی که موجب ایجاد افکار منفی می شوند دوری کنید.  
Thumbnail بهترین روانشناس مشهد وقتی رابطه  برایت رنج آور است تا اینکه لذت بخش باشد ! وقتی برای خوشایندت از طرف مقابل می خواهی برایت تغییر کند! زمانی که دنبال توجیه رفتار او هستی !  

بهترین مشاور مشهد 09154433487

بهترین مشاور مشهد  09154433487

10رازاستفاده از زبان بدن دربازاریابی و تبلیغات که باید بدانید


به سوی محصولات خود اشاره کنید - استفاده از چهره‌های شاد و خوشحالاستفاده از بچه‌ها در تبلیغات - استفاده از روانشناسی رنگ‌ ها

 

بهترین مشاور مشهد

بهترین مشاور مشهد 09154433487

۱.   متمایل کردن مسیر توجه مشتری را به سمت کالا یا خدمات

انسانها به طور غریزی تمایل دارند به چیزی که دیگران نگاه می‌کنند و دنبالش می‌روند توجه نشان دهند.

بنابراین اگر شما گزینه “همین الان خرید کنید” را در تبلیغات تان گنجانید سعی کنید یک مدل تبلیغاتی هم کنارش داشته باشید که نگاهش به محصول یا خدمات شماست و پیام اصلی

برند و کسب و کار شما را جست‌وجو می‌کند.

۲.  چشم‌ها به عنوان یک نشانه عمل می‌کنند

افراد وقتی برای نخستین بار به یک عکس نگاه می‌کنند قبل از هرچیز چشم هایش را می‌بینند.

بنابراین وقتی از تصویری استفاده می‌کنید که چشم هایش به کالا یا خدمات شما خیره شده است و آن مسیر را دنبال می‌کند خواه ناخواه مشتریان تان را به توجه به آن سمت و سو سوق می‌دهید.

۳. به سوی محصولات خود اشاره کنید

معمولا آرشیو عکس هایی که به نوعی در حال اشاره کردن به موضوعی هستند، یا به جای خاصی نگاه می‌کنند یا به هر ترتیب جهت خاصی دارند بسیار محبوب هستند.

۴. استفاده از چهره‌های شاد و خوشحال

وقتی یک صورت با نوع خاصی احساس را می‌بینیم به طور ناخودآگاه آن احساس در ما تبلور می‌یابد.

وقتی یک شخصیت با صورت خندان و خوشحال محصول یا خدمات را تبلیغ می‌کند این احساس شادی و موفقیت به مشتری هم انتقال می‌یابد و نشان از یک خرید خوب و

خوشایند و موفقیت آمیز دارد.

۵. استفاده از بچه‌ها در تبلیغات

تصویر بچه‌ها بخش دیگری از مغز انسان‌ها مخصوصا زنان را فعال می‌کند که از آنان فردی با شخصیت خونگرم ومهربان می‌سازد و این احساس مهربان بودن میل به خرید را

افزایش می‌دهد .همچنین مغز ما عاشق نگاه کردن به کودکان است .

۶. گشاد کردن حدقه چشم یا همان مردمک در تصاویر بنری

اگر می‌خواهید جذابیت محصول و خدمات تان و بهعبارت بهتر جذابیت تبلیغات تان را افزایش دهید سعی کنید با استفاده از فتوشاپ اندازه مردمک چشم را گشاد تر نشان دهید.

گشاد شدن چشم‌ها زمانی که به چیز مورد علاقه و دوست داشتنی نگاه می‌کنیم اتفاق می‌افتد.

وقتی تصویر یک زن خیلی خوشگل و جذاب را به او نشان داد مردمک چشم هایش از حالت طبیعی گشادتر شد.

مردمک چشم انسان به تصاویر عاطفی واکنش نشان می‌دهد. اگر تحریکی برای انسان خوشایند باشد، مردمک باز می‌شود و اگر ناخوشایند باشد، مردمک جمع می‌شود.

7.استفاده از روانشناسی رنگ‌ها

تحقیقات نشان می‌دهند که رنگ‌ها تا حد زیادی بر روحیه و درک ما از محیط و اطراف مان تاثیرگذار هستند.

8.استفاده یا عدم استفاده از نماد پول یا واحد پول روش بسیار مهمی برای افزایش میزان فروش است.

نوشتن عبارت تومان کنار کالاهای داخلی وحذف نماد $ در کالاهای خارجی به تعدیل شدن قیمت برای مشتریان کمک می‌کند.

قبل از اینکه لیست قیمت اصلی را ارائه دهید یک لیست با قیمت بالاتر اعلام کنید و بعد از آن قیمت اصلی را اندکی پایین تر است بیان کنید.

9.اعتماد به عملکرد خود بجای گروه های کانونی

بسیاری از افراد برای سنجش و ارزیابی تبلیغات شان از دوستان و اعضای خانواده خود سوال می‌کنند. که این روش خوبی برای ارزیابی کارایی و اثرگذاری پیام تبلیغاتی شما نیست.

10.شما باید به طور غیرمستقیم به مشتریان خود نشان دهید که محصول تان کاملا آمادگی استفاده را دارد.

مثلا اگر تبلیغ یک خوراکی را می‌کنید عکس همان خوراکی رادر وضعیتی که یک قاشق داخل‌اش قرار دارد بگذارید .

اگر در تبلیغات محصول در دست غالب(معمولا دست راست) نشان داده شود میزان فروش را به شدت افزایش می‌دهد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

 

 

 

This website is protected by RSFirewall!, the firewall solution for Joomla!