سامانه معرفی

روان شناس ، روان درمانگر و مشاور خانواده
Samaneh.Alo.Ravanshenas footer logo09154433487 

 
 
معرفی سامانه الو روانشناس ؟


این سامانه فضایی امن و با قابلیت‌های منحصر به فرد جهت مشاوره بصورت واتساپی و تلفنی و حضوری دارا می باشد.

همچنین روانشناسان خوب و روانپزشکان حرفه‌ای از سراسر کشور و در شهر خودتان معرفی می کنیم .

تلاش ما این مهم است که به بهبود سطح سلامت روان  فارسی زبانان سراسر دنیا کمک کنیم.

روانشناس خوب در مشهد

   


ثبت درخواست :
برای مشاوره گرفتن ابتدا با شماره همراه شخصی خود ثبت نام کنید.
انتخاب موضوع مشاوره :
با توجه به نیاز خود، موضوع مرتبط را انتخاب کنید.
انتخاب روانشناس مورد نظر :
بر اساس رزومه و پیشنهاد خانم پذیرش انتخاب کنید. مثلا :

بهترین دکتر روانشناس مشهد  

انتخاب  زمان جلسه :
در صورت آنلاین نبودن روانشناس، روز و بازه ساعتی موردنظر خود را به روانشناس پیشنهاد دهید.
انتخاب  نوع جلسه مشاوره :
امکان انتخاب نوع مشاوره (چت، تماس صوتی و تماس تصویری) را دارید.
درگاه پرداخت امن :
می‌توانید پرداخت ارزی امن از درگاه معتبر ZarinPal داشته باشید.
تماس از واحد رضایتمندی مشتریان :
ما از شما تقاضا می‌کنیم برای بهبود و ارتقا کیفیت مشاوره‌های بعدی نظر خود را درباره جلسه به واحد سی.آر.ام اعلام نمائید.

 

سامانه الو روان شناس

 

 

فرشتگان عدالت وکلای این سامانه

معرفی وکیل و مشاور حقوقی در شهر شما به بهترین و سریعترین شکل
{روان شناس خوب در مشهد} {روان شناس خوب مشهد}

بهترین مشاور مشهد 09154433487

۱.   متمایل کردن مسیر توجه مشتری را به سمت کالا یا خدمات

انسانها به طور غریزی تمایل دارند به چیزی که دیگران نگاه می‌کنند و دنبالش می‌روند توجه نشان دهند.

بنابراین اگر شما گزینه “همین الان خرید کنید” را در تبلیغات تان گنجانید سعی کنید یک مدل تبلیغاتی هم کنارش داشته باشید که نگاهش به محصول یا خدمات شماست و پیام اصلی

برند و کسب و کار شما را جست‌وجو می‌کند.

۲.  چشم‌ها به عنوان یک نشانه عمل می‌کنند

افراد وقتی برای نخستین بار به یک عکس نگاه می‌کنند قبل از هرچیز چشم هایش را می‌بینند.

بنابراین وقتی از تصویری استفاده می‌کنید که چشم هایش به کالا یا خدمات شما خیره شده است و آن مسیر را دنبال می‌کند خواه ناخواه مشتریان تان را به توجه به آن سمت و سو سوق می‌دهید.

۳. به سوی محصولات خود اشاره کنید

معمولا آرشیو عکس هایی که به نوعی در حال اشاره کردن به موضوعی هستند، یا به جای خاصی نگاه می‌کنند یا به هر ترتیب جهت خاصی دارند بسیار محبوب هستند.

۴. استفاده از چهره‌های شاد و خوشحال

وقتی یک صورت با نوع خاصی احساس را می‌بینیم به طور ناخودآگاه آن احساس در ما تبلور می‌یابد.

وقتی یک شخصیت با صورت خندان و خوشحال محصول یا خدمات را تبلیغ می‌کند این احساس شادی و موفقیت به مشتری هم انتقال می‌یابد و نشان از یک خرید خوب و

خوشایند و موفقیت آمیز دارد.

۵. استفاده از بچه‌ها در تبلیغات

تصویر بچه‌ها بخش دیگری از مغز انسان‌ها مخصوصا زنان را فعال می‌کند که از آنان فردی با شخصیت خونگرم ومهربان می‌سازد و این احساس مهربان بودن میل به خرید را

افزایش می‌دهد .همچنین مغز ما عاشق نگاه کردن به کودکان است .

۶. گشاد کردن حدقه چشم یا همان مردمک در تصاویر بنری

اگر می‌خواهید جذابیت محصول و خدمات تان و بهعبارت بهتر جذابیت تبلیغات تان را افزایش دهید سعی کنید با استفاده از فتوشاپ اندازه مردمک چشم را گشاد تر نشان دهید.

گشاد شدن چشم‌ها زمانی که به چیز مورد علاقه و دوست داشتنی نگاه می‌کنیم اتفاق می‌افتد.

وقتی تصویر یک زن خیلی خوشگل و جذاب را به او نشان داد مردمک چشم هایش از حالت طبیعی گشادتر شد.

مردمک چشم انسان به تصاویر عاطفی واکنش نشان می‌دهد. اگر تحریکی برای انسان خوشایند باشد، مردمک باز می‌شود و اگر ناخوشایند باشد، مردمک جمع می‌شود.

7.استفاده از روانشناسی رنگ‌ها

تحقیقات نشان می‌دهند که رنگ‌ها تا حد زیادی بر روحیه و درک ما از محیط و اطراف مان تاثیرگذار هستند.

8.استفاده یا عدم استفاده از نماد پول یا واحد پول روش بسیار مهمی برای افزایش میزان فروش است.

نوشتن عبارت تومان کنار کالاهای داخلی وحذف نماد $ در کالاهای خارجی به تعدیل شدن قیمت برای مشتریان کمک می‌کند.

قبل از اینکه لیست قیمت اصلی را ارائه دهید یک لیست با قیمت بالاتر اعلام کنید و بعد از آن قیمت اصلی را اندکی پایین تر است بیان کنید.

9.اعتماد به عملکرد خود بجای گروه های کانونی

بسیاری از افراد برای سنجش و ارزیابی تبلیغات شان از دوستان و اعضای خانواده خود سوال می‌کنند. که این روش خوبی برای ارزیابی کارایی و اثرگذاری پیام تبلیغاتی شما نیست.

10.شما باید به طور غیرمستقیم به مشتریان خود نشان دهید که محصول تان کاملا آمادگی استفاده را دارد.

مثلا اگر تبلیغ یک خوراکی را می‌کنید عکس همان خوراکی رادر وضعیتی که یک قاشق داخل‌اش قرار دارد بگذارید .

اگر در تبلیغات محصول در دست غالب(معمولا دست راست) نشان داده شود میزان فروش را به شدت افزایش می‌دهد.

 
 
 
  
الو روانشناس
  سامانه الو روان شناس
© Copyright Qode Interactive. This is a part of R.C.C theme.

 

Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1 Instagram.Icon.1